Let op! Geld lenen kost geld

Ervaringen van onze klanten

Wij vragen onze klanten regelmatig of ze tevreden met ons zijn. Wij blijven er elke dag aan werken om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Directa.nl werkt samen met de onafhankelijke review website KiyOh om echte meningen van klanten te verzamelen. Hieronder zie je de reacties van klanten die onlangs een lening afsloten.

Alle reviews via KiyOh weergeven

 

Beoordelingen

4.5
8,8/10

481 beoordelingen
gegeven via KiyOh

  • 4.5

    De gevraagde informatie is duidelijk, de wijze van inleveren is efficiënt, wanneer je vragen hebt kun je direct contact opnemen met Directa, na het inleveren van de gevraagde informatie is er op korte termijn antwoord gekomen. Duidelijk en snel.

  • 5.0

    Na offerte en upload van formulieren . Super geholpen ook aan de telefoon voor vragen na upload formulieren alles super snel verlopen

  • 1.0

    Vraag een lening aan na de documenten te hebben ge upload . Mail Directa voor bijkomende gegevens. Ook die upload ik en krijg melding dat aanvraag is goedgekeurd. Echter ik heb een Belgisch gsm nummer dus weten ze even niet hoe ze de financiering opgestart krijgen. Dan volgt er een horror week die in een programma RADAR als 'lachwekkend' niet zou misstaan. Na goedkeuring krijg ik ineens mail dat de aanvraag is afgewezen. Zonder informatie dus ik bellen. Dan volgt er 1000 x excuses want er is een verkeerde mail verstuurd. Alles is in orde u krijgt snel een mail voor de lening te bevestigen einde van de week staat geld op uw rekening. Ik hoor niets en ga bellen. Blijkt vanwege Belgisch nummer een IT probleem te zijn maar is weker op een dag opgelost. Vervolgens hoor ik weer niets dus wederom bellen. U aanvraag is afgewezen omdat uw huis te koop staat. Mijn huis staat niet te koop en heeft nooit te koop gestaan......... bijna 9 dagen van het kastje naar de muur gestuurd. Zorgwekkend dat er ook geen informatie wordt verstrekt waar men deze onjuiste informatie vandaan heeft gehaald. Aanvraag akkoord - Belgisch gsm nummer - IT problemen - aanvraag afgewezen vanwege huis te koop. Dat laatste is complete onzin. Ik vraag mij af hoe men men mijn persoonlijk aangeleverde stukken omgaat. Men zou mij niet horen als de reden correct zou zijn. Directa weigert om de instantie van de check aan mij kenbaar te maken waardoor ik dubbel gedupeerd ben.

  • 4.5

    Overzichtelijk site met goede overzichtelijke instructie. Telefonisch contact vriendelijk, duidelijk en constructief. Zeer goede ervaring

  • 5.0

    Wederom bij aan vraag lening zeer goed geholpen. Niet alleen zeer vriendelijk an de telefoon, maar ook zeer snelle afhandeling binnen een paar dagen. Kortom een aanrader voor iedereen die een lening nodig heeft.

  • 4.0

    Al dag nadat ik wijziging online had aangevraagd werd hiervoor gebeld. Helaas was ik niet te bereiken dus zelf teruggebeld. Klantenservice is snel bereikbaar. Zelfde dag nog gehele aanvraag in gang gezet. 2 dagen later was de wijziging al rond en stond de verhoging van limiet al op mijn betaalrekening. Enkel de wijziging op de online portal duurde iets langer.

  • 5.0

    Bij Directa geld lenen gaat super eenvoudig en snel. Vanaf de offerte tot aan het geld op de rekening in 4 dagen. Documenten aanleveren is ook heel eenvoudig en makkelijk te doen. Zeker een aanrader

  • 5.0

    Alles was snel geregeld. Communicatie ook erg goed!

  • 4.5

    Na een online aanvraag en het uploaden van de documenten, stond het geld binnen 2 dagen op mijn rekening. Alles was eigenlijk binnen 4 dagen geregeld. Alleen jammer dat je niet digitaal kunt ondertekenen, maar toch nog moet printen en uploaden.

  • 4.0

    Lening is correct afgehandeld. Moest wel een keer extra contact opnemen maar de casus is daarna snel en zorgvuldig afgehandeld.