Ervaringen van onze klanten
Wij vragen onze klanten regelmatig of ze tevreden met ons zijn. Wij blijven er elke dag aan werken om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Directa.nl werkt samen met de onafhankelijke review website KiyOh om echte meningen van klanten te verzamelen. Hieronder zie je de reacties van klanten die onlangs een lening afsloten.
Alle reviews via KiyOh weergeven
Beoordelingen
Directa.nl
4.5
8,8/10
629
beoordelingen
gegeven via KiyOh
-
Directa.nl
Peter
10 1 105.008-10-2024 , Dierickze doen wat ze zeggen en dat is wel fijn. -
Directa.nl
Martin
9 1 104.511-08-2024 , PURMERENDAlles is zeer goed en soepel verlopen. Inmiddels is de lening volledig en correct uitbetaald. -
Directa.nl
Jacqueline Arkeveld
2 1 101.002-08-2024 , Nieuw BuinenIk ben helemaal niet tevreden over Directa. De aanvraag voor een lening van € 5.000,-- verliep uiterst traag. Nadat we alle gevraagde documentatie hadden aangeleverd is er nog 2 maal verzocht om extra stukken. Ook die zijn aangeleverd en de aanvraag bleef hangen op een ontbrekende werkgeversverklaring van een 13e maand terwijl dit duidelijk zichtbaar was op een aangeleverde loonstrook. Hierover heb ik telefonisch contact gehad maar men bleef op het standpunt dat dit echt noodzakelijk was om te beoordelen of de aanvraag "haalbaar" was. Toen hebben we de aanvraag ingetrokken, dit schriftelijk en onderbouwd bevestigd. Eén dag later werd het verzochte geld toch op onze rekening gestort. Hierover wederom telefonisch contact gehad, maar men wist van geen contact of wat dan ook. We hebben het bedrag teruggestort want we zijn inmiddels met een andere instantie in zee gegaan. Er is dus blijkbaar intern geen of slechte communicatie, werkt men totaal langs elkaar heen en het aanleveren van documenten is buiten proportioneel mbt het gevraagde bedrag. Geen aanbeveling dus. -
Directa.nl
Frans
10 1 105.027-07-2024 , HilversumDiscrete en snelle afhandeling! -
Directa.nl
S. van Middelkoop
9 1 104.517-07-2024 , VianenIk had redelijk snel bevestiging nodig dat het AK is geaccepteerd. Nou weet ik uit ervaring dat ik voldoende lastenruimte heb, maar het blijft spannend. Op donderdag de aanvraag ingediend, vrijdag wat aanvullende informatie aangeleverd en dinsdag ochtend stond het geld al op de rekening. Echter was het wel wenselijk geweest dat wij eerder wisten dat de aanvraag geaccepteerd was, in plaats van opeens geld op je rekening gestort te krijgen haha. Maar goed, nu kwam alles in 1 keer en het was natuurlijk alsnog een heel vlot proces. Zeer tevreden! -
Directa.nl
Heinse
8 1 104.007-07-2024 , EnschedeIk ben goed geholpen en keuring aan de telefoon -
Directa.nl
Jennifer
9 1 104.530-06-2024 , DelftFijn geholpen en alles is duidelijk. Je weet gelijk waar je aan toe bent -
Directa.nl
Frank
10 1 105.029-06-2024 , AlmeloGoede service, duidelijke informatie en behulpzame medewerkers gesproken. Gunstig rentetarief en het leenbedrag was snel overgemaakt op mijn rekening . -
Directa.nl
Michael
10 1 105.027-06-2024 , Nederlandheb meerdere keren telefonisch contact gehad met een medewerker van Directa.nl, alle keren was de medewerker vriendelijk en behulpzaam bij de vragen die ik had! -
Directa.nl
Patrick
10 1 105.010-06-2024 , Den HaagBuiten dat het allemaal erg vlot was geregeld. Verbaasd dat hele internet me elke keer toch steeds weer. Geen oneindige telefoon gesprekken meer nodig, of bezoekjes op een kantoor ergens in het midden van nergens. Nee, twee mailtjes, en een telefoontje of ik alles begreep, alles invullen binnen een paar dagen was alles geregeld. Fantastisch.