Ervaringen van onze klanten
Wij vragen onze klanten regelmatig of ze tevreden met ons zijn. Wij blijven er elke dag aan werken om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Directa.nl werkt samen met de onafhankelijke review website KiyOh om echte meningen van klanten te verzamelen. Hieronder zie je de reacties van klanten die onlangs een lening afsloten.
Alle reviews via KiyOh weergeven
Beoordelingen
Directa.nl
4.5
8,9/10

592
beoordelingen
gegeven via KiyOh
-
Directa.nl
Roger
6 1 103.031-05-2023 , KerkradeZelfde lening (bedrag, bank, looptijd, aflossing) maar toch in plaats van 9.3% krijg je bij Directa deze voor 7.9%. Door storing wel heel veel mails en lang onduidelijk (daarom maar 3 sterren). Ook zelf contact opgenomen bij vragen in plaats van dat ze zelf hebben gebeld (pas na 2 dagen). Daar is dus nog ruimte voor verbetering. Maar uiteindelijk gaat het om de rente. -
Directa.nl
A.kebede
8 1 104.016-04-2023 , HeerhugowaardGa so verder de communicatie is goed.De werk medewerkers zij behulp zaam. -
Directa.nl
Merian
10 1 105.024-02-2023 , MaastrichtMijn aanvraag was snel geregeld helemaal top en vriendelijke klantenservice -
Directa.nl
MM
10 1 105.018-02-2023 , HuissenGoede service, erg snel in reageren. -
Directa.nl
Fred
10 1 105.013-02-2023 , DrongelenMijn ervaring met de medewerkers was prima. Proces, wanneer alles klopte verliep prima en geld was snel overgemaakt. Denk alleen dat de lijst van " te leveren documenten" wat scherper kan. Goed om in de toelichting te zetten wat proecies bedoeld wordt. B.v. " ga naar pensioenoverzicht en download de documenten. Denk dat de lijst wat scherper kan. Daarnaast was het voor mij lastig dat de ING net de site had aangepast, waardoor dat deel voor mij even zoeken was. Verder top. -
Directa.nl
N.M Van Den Akker
8 1 104.018-01-2023 , HeeschEerste Keer een PL aangevraagd ..... -
Directa.nl
Paul
7 1 103.526-12-2022 , ZwolleGood service and follow up -
Directa.nl
Jan
10 1 105.023-12-2022 , DordrechtHeel snel geholpen en geld stond snel op mijn rekening -
Directa.nl
Joost
6 1 103.020-12-2022 , De la CourtDe aanvraag verliep vlot, wel erg veel papierwerk. Acht formulieren moeten opsturen. De uitbetaling gaat erg snel. De aflossing van mijn oude Directalening zorgde voor verwarring. Het actuele saldo op ‘Mijn Directa’ komt niet overeen met wat Directa aflost. Dat is nogal misleidend, want een verschil van enkele honderden euro’s. Bij navraag volgt een onduidelijk verhaal over een verschil in het actuele overzicht. Dat kan/moet dus beter. Inmiddels derde lening bij Directa en dus ‘vaste klant’. -
Directa.nl
Rays
10 1 105.019-12-2022 , HoofddorpAlles was snel geregeld.