Ervaringen van onze klanten
Wij vragen onze klanten regelmatig of ze tevreden met ons zijn. Wij blijven er elke dag aan werken om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Directa.nl werkt samen met de onafhankelijke review website KiyOh om echte meningen van klanten te verzamelen. Hieronder zie je de reacties van klanten die onlangs een lening afsloten.
Alle reviews via KiyOh weergeven
Beoordelingen
Directa.nl
4.5
8,8/10

638
beoordelingen
gegeven via KiyOh
-
Directa.nl
Annamaria
10 1 105.006-02-2025 , VenrayTevreden, Ze haden heel veel documenten nodig naar ze werken wel snel ben erg tevreden -
Directa.nl
Whj
10 1 105.005-02-2025 , Rheden- duidelijke website; - correspondentie met respect; - proces verloopt zoals omschreven; - geeft vertrouwen; -
Directa.nl
Dianne Lentjes
7 1 103.514-01-2025 , UtrechtEen paar jaar geleden ook gebruik gemaakt van directa en toen was het allemaal wat makkelijker. Het duurde nu wat lang kreeg veel dezelfde mailtjes opnieuw waardoor ik even niet meer begreep wat de status was, toen ik belde was het niet mogelijk met de persoon te spreken die de zaak aan het bekijken was en kreeg alleen tig x te horen, het is in behandeling en als ik dan aangaf ja ik krijg een mail om wat aan te leveren maar dat heb ik al aangeleverd kreeg ik wederom te horen het is in behandeling. Er staat bij bij aanvullende vragen wordt er gebeld maar dat doen ze echt niet en zelf bellen lost niets op. Ook het langere tijd delen van je bankgegevens vind ik een inbreuk op mijn privacy. Uiteindelijk lening gekregen en nu zsm weer aflossen. -
Directa.nl
Jasper
10 1 105.024-12-2024 , Noord BrabantNo nonsense kredietverstrekker -
Directa.nl
Hans
7 1 103.526-11-2024 , Clingeredelijk diep onderzoek meerdere malen nog extra info moeten doorsturen maar met resultaat -
Directa.nl
Jaap
9 1 104.512-11-2024 , KinderdijkFinanciering aangevraagd. Proces ging makkelijk en snel. Documenten online aangeleverd en goedgekeurd en daarna snel uitbetaald. TOP -
Directa.nl
William
8 1 104.006-11-2024 , BeuningenZoals al aangegeven prima verlopen maar duurde wel langer dan de 3 werkdagen. In totaal 7 werkdagen en dat vind ik wel een flinke doorlooptijd. Aanvraag indienen online prima proces en inloggen op de ‘mijn directa’ gaat goed met idin als inlog verificatie. -
Directa.nl
Peter
10 1 105.008-10-2024 , Dierickze doen wat ze zeggen en dat is wel fijn. -
Directa.nl
Martin
9 1 104.511-08-2024 , PURMERENDAlles is zeer goed en soepel verlopen. Inmiddels is de lening volledig en correct uitbetaald. -
Directa.nl
Jacqueline Arkeveld
2 1 101.002-08-2024 , Nieuw BuinenIk ben helemaal niet tevreden over Directa. De aanvraag voor een lening van € 5.000,-- verliep uiterst traag. Nadat we alle gevraagde documentatie hadden aangeleverd is er nog 2 maal verzocht om extra stukken. Ook die zijn aangeleverd en de aanvraag bleef hangen op een ontbrekende werkgeversverklaring van een 13e maand terwijl dit duidelijk zichtbaar was op een aangeleverde loonstrook. Hierover heb ik telefonisch contact gehad maar men bleef op het standpunt dat dit echt noodzakelijk was om te beoordelen of de aanvraag "haalbaar" was. Toen hebben we de aanvraag ingetrokken, dit schriftelijk en onderbouwd bevestigd. Eén dag later werd het verzochte geld toch op onze rekening gestort. Hierover wederom telefonisch contact gehad, maar men wist van geen contact of wat dan ook. We hebben het bedrag teruggestort want we zijn inmiddels met een andere instantie in zee gegaan. Er is dus blijkbaar intern geen of slechte communicatie, werkt men totaal langs elkaar heen en het aanleveren van documenten is buiten proportioneel mbt het gevraagde bedrag. Geen aanbeveling dus.