Een moment...

Vanaf 1 mei 2022 is de Mijn Directa.nl App niet meer beschikbaar.

Inloggen bij Mijn Directa.nl doet u vanaf nu via uw browser.

Uw Mijn Directa.nl omgeving is 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar op uw mobiel, tablet en desktop via https://www.directa.nl

Leverancier AddComm geraakt door ransomware

De afgelopen week is één van onze leveranciers geraakt door een aanval met ransomware. Dit incident heeft voor onze dienstverlening gevolgen. Namelijk:

  • U kunt tijdelijk niet volledig gebruik maken van de Mijn Directa.nl functionaliteit.
  • Sommige communicatie, waaronder uw maandoverzicht, ontvangt u op een later moment.

Op dit moment wordt er gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het eventuele ongemak.

Wij hebben op dit moment geen indicatie dat onbevoegden onze klantgegevens hebben gebruikt. Ook zijn de systemen van Directa.nl niet getroffen door de aanval.
Mocht er uit nader onderzoek blijken dat er toch een risico bestaat dat uw gegevens worden misbruikt, dan nemen wij contact met u op.
Kijk op AddComm geraakt door ransomware (update 27 mei) voor meer informatie.

Inloggen met iDIN

iDIN is onze nieuwe manier van veilig inloggen. Met inloggen met iDIN identificeert u zich door in te loggen met uw eigen vertrouwde bank.

  • Snel, gemakkelijk en veilig
  • Gebruikersnaam en wachtwoord niet nodig
  • Directa.nl krijgt geen inzage in uw inloggegevens, bankgegevens of transacties.
Meer informatie over iDIN

Log in op Mijn Directa.nl

Nog niet gekoppeld met iDIN? Log dan eerst in met uw Mijn Directa.nl gegevens