Let op! Geld lenen kost geld

Contact met Directa.nl

Hebt u vragen?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar. Neem contact op met Directa.nl via telefoon, e-mail of post. Onze medewerkers helpen u graag. U kunt ook altijd even kijken bij Veelgestelde vragen.


Postadres

Directa.nl
Postbus 3369
5203 DJ ‘s-Hertogenbosch

Vestigingsadres

Larenweg 78-86
5234 KC ’s-Hertogenbosch


Pers en media

Voor persinformatie over Directa.nl kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie.

Afdeling communicatie – communicatie@directa.nl


Telefoonnummer & openingstijden

Aanvraagservice, nieuwe lening: 073 - 646 25 56.

Klantenservice, bestaande lening: 073 - 645 99 39.

Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.


Hebt u een klacht?

Wij werken iedere dag aan een optimale dienstverlening. Als het niet naar uw wens verloopt, neemt u dan eerst contact met ons op. Uw klacht wordt binnen 14 dagen afgehandeld. Komen wij er samen toch niet uit? Dan kunt u, binnen 3 maanden na sluiting van het klachtdossier, contact opnemen met de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij Directa.nl is aangesloten:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl

Burgerlijk rechter
Of u kunt uw klacht voorleggen aan een burgerlijke rechter. Klik hier voor meer informatie.