Contact met Directa.nl
Hebt u vragen?
Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar. Neem contact op met Directa.nl via telefoon, het contactformulier of post. Onze medewerkers helpen u graag. U kunt ook altijd even kijken bij Veelgestelde vragen.
Chat is snel en makkelijk
Hallo, ik ben Chatbot Emma van Directa.nl. Hebt u een vraag? Ik geef 24 uur per dag direct antwoord op veelgestelde vragen. Benieuwd hoe het werkt? Start een chat.
Postadres
Directa.nlPostbus 3369
5203 DJ ‘s-Hertogenbosch
Vestigingsadres
Larenweg 78-86
5234 KC ’s-Hertogenbosch
Pers en media
Voor persinformatie over Directa.nl kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie.
Afdeling communicatie – communicatie@directa.nl
Telefoonnummer & openingstijden
Aanvraagservice
Voor het aanvragen van een nieuwe lening of een geldopname binnen de kredietlimiet en het wijzigen van de kredietlimiet van uw bestaande lening : 073 - 646 25 56.
Klantenservice
Voor alle andere vragen over uw bestaande lening: 073 - 645 99 39.
Openingstijden
Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.
Hebt u een klacht?
Wij werken iedere dag aan een optimale dienstverlening. Als het niet naar uw wens verloopt, neemt u dan eerst contact met ons op. Uw klacht wordt binnen 14 dagen afgehandeld. Komen wij er samen toch niet uit? Dan kunt u, binnen 3 maanden na sluiting van het klachtdossier, contact opnemen met de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij Directa.nl is aangesloten:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl
Of u kunt uw klacht voorleggen aan een burgerlijke rechter. Klik hier voor meer informatie.
Eindafrekening Persoonlijke lening
Hebt u in het verleden een Persoonlijke lening bij Directa.nl afgesloten en deze vervroegd afgelost voor 1-1-2021? Dan verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. U bereikt ons via telefoonnummer 073 - 645 99 39. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.