Let op! Geld lenen kost geld

Leverancier AddComm geraakt door ransomware

De afgelopen week is één van onze leveranciers geraakt door een aanval met ransomware. Dit incident heeft voor onze dienstverlening gevolgen. Namelijk:

  • U kunt tijdelijk niet volledig gebruik maken van de Mijn Directa.nl functionaliteit.
  • Sommige communicatie, waaronder uw maandoverzicht, ontvangt u op een later moment.

Op dit moment wordt er gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het eventuele ongemak.

Wij hebben op dit moment geen indicatie dat onbevoegden onze klantgegevens hebben gebruikt. Ook zijn de systemen van Directa.nl niet getroffen door de aanval.
Mocht er uit nader onderzoek blijken dat er toch een risico bestaat dat uw gegevens worden misbruikt, dan nemen wij contact met u op.
Kijk op https://www.addcomm.nl/addcomm-geraakt-door-ransomware-update-27-mei-2024/ voor meer informatie.


Contact met Directa.nl

Hebt u vragen?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar. Neem contact op met Directa.nl via telefoon, het contactformulier of post. Onze medewerkers helpen u graag. U kunt ook altijd even kijken bij Veelgestelde vragen.


Telefoonnummer & openingstijden

Aanvraagservice
Voor het aanvragen van een nieuwe lening of een geldopname binnen de kredietlimiet en het wijzigen van de kredietlimiet van uw bestaande lening : 073 - 646 25 56.

Klantenservice
Voor alle andere vragen over uw bestaande lening: 073 - 645 99 39.

Openingstijden
Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur. 


Postadres

Directa.nl
Postbus 3369
5203 DJ ‘s-Hertogenbosch

Vestigingsadres

Larenweg 78-86
5234 KC ’s-Hertogenbosch


Pers en media

Voor persinformatie over Directa.nl kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie.

Afdeling communicatie – communicatie@directa.nl


Chat is snel en makkelijk

Hallo, ik ben Chatbot Emma van Directa.nl. Hebt u een vraag? Ik geef 24 uur per dag direct antwoord op veelgestelde vragen. Benieuwd hoe het werkt? Start een chat via de knop rechtsonder op de site.


Hulp bij betalen

Kunt u uw maandbedrag (binnenkort) niet meer betalen? Dan staan we voor u klaar.

Hulp bij betalen


Hebt u een klacht?

Wij werken iedere dag aan een optimale dienstverlening. Als het niet naar uw wens verloopt, neemt u dan eerst contact met ons op. Uw klacht wordt binnen 14 dagen afgehandeld. Komen wij er samen toch niet uit? Dan kunt u, binnen 3 maanden na sluiting van het klachtdossier, contact opnemen met de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij Directa.nl is aangesloten:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl

Of u kunt uw klacht voorleggen aan een burgerlijke rechter. Klik hier voor meer informatie.

Eindafrekening Persoonlijke lening

Hebt u in het verleden een Persoonlijke lening bij Directa.nl afgesloten en deze vervroegd afgelost voor 1-1-2021? Dan verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. U bereikt ons via telefoonnummer 073 - 645 99 39. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Contactformulier

Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens

Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over het verwerken van uw persoonsgegevens.