Veelgestelde vragen
Mijn Directa.nl Hyperlink werkt niet
U ontvangt binnen 24 uur na het aanvragen van uw registratie en een nieuw wachtwoord van ons een e-mail met daarin een hyperlink. Deze hyperlink blijft actief tot 24 uur na het verzenden van de e-mail.
Werkt de hyperlink niet? Dan kan dit verschillende redenen hebben.
- Controleer of u binnen 24 uur op deze hyperlink hebt geklikt. Zijn de 24 uur verlopen? Vraag dan opnieuw uw wachtwoord aan. Klik hier en ga naar wachtwoord vergeten.
- Hebt u een hyperlink die over 2 regels loopt? Afhankelijk van het programma waarmee u werkt, kan de hyperlink hierdoor soms niet werken. Plak in dit geval de hyperlink aan elkaar vast, zodat er geen spatie of regelafbreking tussen zit. Klik vervolgens hierop. Werkt dit nog niet? Kopieer dan deze hyperlink, plak hem in uw internetadresbalk.
- Hebt u de hyperlink bewerkt? Maak dan deze bewerking ongedaan en klik erop.
Als u problemen blijft houden, neem dan contact op met de medewerkers van de afdeling klantenservice via e-mail of telefoonnummer 073 - 645 99 39. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Terug naar overzicht