Let op! Geld lenen kost geld

Veelgestelde vragen

Mijn Directa.nl Mijn Directa.nl App

Met ingang van 1 mei 2022 is de Mijn Directa.nl App niet meer beschikbaar. Ook bestaande installaties van de Mijn Directa.nl App op smartphone en/of tablet functioneren dan niet meer. Dit betreft alle besturingssystemen, waaronder iOS en Android. De Mijn Directa.nl App wordt verwijderd omdat wij de veiligheid van uw gegevens belangrijk vinden. De bestaande Mijn Directa.nl App zal in de toekomst niet aan de door ons gestelde veiligheidseisen kunnen voldoen. Daarom nemen wij deze maatregel.

Inloggen bij Mijn Directa.nl via uw browser

Vanzelfsprekend blijft u toegang houden tot uw eigen beveiligde online omgeving. U regelt hier zelf uw geldzaken veilig en eenvoudig. U kunt ook na 1 mei 2022 inloggen via www.directa.nl. Uw Mijn Directa.nl omgeving is 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar op uw mobiel, tablet en desktop.

Terug naar overzicht

Andere vragen in Mijn Directa.nl