Let op! Geld lenen kost geld

Betalen

In Mijn Directa.nl vindt u een indicatie van uw actuele uitstaande saldo. Voor het exacte uitstaande saldo neemt u contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 - 645 99 39. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Uw uitstaande saldo of een gedeelte hiervan kunt u op twee manieren betalen:

  1. Via Mijn Directa.nl
  2. Via een bankoverschrijving naar Stichting Incasso Qander in ’s-Hertogenbosch, IBAN NL50 INGB 0677 3486 65 onder vermelding van uw postcode, huisnummer en rekeningnummer.

Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van Directa.nl.

Uw betaling/aflossing ziet u terug op uw volgende rekeningoverzicht. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 7 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn Directa.nl.

Voor het actuele rentepercentage kijkt u op het laatste rekeningoverzicht in Mijn Directa.nl. Ook kunt u contact opnemen met de medewerkers van de afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 - 645 99 39. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Als u een Persoonlijke lening afsluit voor aankoop, onderhoud of  verbetering van uw eigen woning, dan zijn de rente en kosten onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekbaar. Op de website van de Belastingdienst leest u hier meer over.

Vanuit het buitenland maakt u eenvoudig een bedrag over. Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van Directa.nl.

ING bank
District Oost Brabant
Postbus 1305
5200 BJ 's-Hertogenbosch

IBAN: NL50 INGB 0677 3486 65
BIC  : INGBNL2A

Vermeld als betalingskenmerk: uw voorletters, achternaam, Directa.nl-rekeningnummer, woonplaats en land.

Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van Directa.nl.

ING bank
District Oost Brabant
Postbus 1305
5200 BJ 's-Hertogenbosch

IBAN: NL50 INGB 0677 3486 65
BIC  : INGBNL2A

Neem contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 - 645 99 39. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Geef aan van welk Directa.nl-rekeningnummer u welk tegoed wilt overboeken. Wij maken het dan over naar uw bankrekening.
 
Hebt u uw rekening opgezegd? Dan maken wij uw tegoed 56 dagen na de laatste incasso automatisch aan u over.

U ontvangt van ons geen acceptgiro voor uw betaling. U kunt op twee manieren een (extra) bedrag betalen/aflossen.

  1. Via Mijn Directa.nl.
  2. Via een bankoverschrijving naar Stichting Incasso Qander in ’s-Hertogenbosch, IBAN NL50 INGB 0677 3486 65 onder vermelding van uw postcode, huisnummer en rekeningnummer.

Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van Directa.nl.

Uw betaling/aflossing ziet u terug op uw volgende rekeningoverzicht. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn Directa.nl.

Directa.nl is een onderdeel van Qander Consumer Finance BV. Daarom staat op uw bankafschrift Qander Consumer Finance BV als afzender van de incasso.

Als u een (extra) betaling doet, dan ziet u dit op uw volgende rekeningoverzicht terug. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn Directa.nl.

Betaling niet ontvangen?
Staat uw betaling niet in uw rekeningoverzicht of transactieoverzicht? Stuur ons dan een kopie van uw betalingsbewijs of bankafschrift.  Klik hier voor onze contactgegevens.

In het achterstandstraject betaalt u geen extra kosten of boete. Wel rekenen wij achterstandsrente over het bedrag dat niet op tijd is betaald. De achterstandsrente is gelijk aan de actuele rente van uw lening.