Veelgestelde vragen
Betalen Uitstaand saldo betalen
In Mijn Directa.nl vindt u een indicatie van uw actuele uitstaande saldo. Voor het exacte uitstaande saldo neemt u contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 - 645 99 39. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Uw uitstaande saldo of een gedeelte hiervan kunt u op twee manieren betalen:
- Via Mijn Directa.nl
- Via een bankoverschrijving naar Stichting Incasso Qander in ’s-Hertogenbosch, IBAN NL50 INGB 0677 3486 65 onder vermelding van uw postcode, huisnummer en rekeningnummer.
Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van Directa.nl.
Uw betaling/aflossing ziet u terug op uw volgende rekeningoverzicht. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 7 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn Directa.nl.
Terug naar overzicht