Let op! Geld lenen kost geld

Veelgestelde vragen

Betalen Uitstaand saldo betalen

In Mijn Directa.nl vindt u een indicatie van uw actuele uitstaande saldo. Voor het exacte uitstaande saldo neemt u contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 - 645 99 39. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Uw uitstaande saldo of een gedeelte hiervan kunt u op twee manieren betalen:

  1. Via Mijn Directa.nl
  2. Via een bankoverschrijving naar Stichting Incasso Qander in ’s-Hertogenbosch, IBAN NL50 INGB 0677 3486 65 onder vermelding van uw postcode, huisnummer en rekeningnummer.

Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van Directa.nl.

Uw betaling/aflossing ziet u terug op uw volgende rekeningoverzicht. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 7 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn Directa.nl.

Terug naar overzicht

Andere vragen in Betalen

Rentepercentage
Aftrekbare rente
Betalen vanuit het buitenland
Bankgegevens van Directa.nl
Tegoed terugkrijgen
Acceptgiro
Afzender bankafschrift
Betalingsbevestiging
Automatische incasso
Kosten bij achterstand