Let op! Geld lenen kost geld

Ervaringen van onze klanten

Wij vragen onze klanten regelmatig of ze tevreden met ons zijn. Wij blijven er elke dag aan werken om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Directa.nl werkt samen met KiyOh om echte meningen van klanten te verzamelen. Hieronder zie je de reacties van klanten die onlangs een lening afsloten.

Alle reviews via KiyOh weergeven

 

Beoordelingen

  • 4.5

    Pluspunten: Keurig geholpen met alles

  • 4.5

    Pluspunten: Snelle reactie en vriendelijke medewerkers

  • 3.5

    Pluspunten: Je wordt redelijk goed telefonisch op de hoogte gehouden van het verloop. Als er iets niet klopt bellen ze direct.Mega vriendelijke medewerkers!

    Verbeterpunten: Looptijd tussen aanvraag en uitbetaling duurde bijna 2 weken ,dat terwijl wij op de dag van de aanvraag alle stukken hadden ingeleverd! Bleek dat ook nog een overname formulier moest worden gerekend dat liep ook niet helemaal goed. Maar alles is uiteindelijk goed gekomen en dat is het belangrijkste!

  • 4.5

    Pluspunten: Top en snel geregeld, en bij vragen krijg je goed uitleg!

  • 5.0

    Pluspunten: Ik had zo snel mogelijk geld nodig. En was ik ook snel geholpen.

  • 5.0

    Pluspunten: Respectvolle benadering door de medewerkers! Goede en duidelijke informatie en uitleg over zaken. Ik ben heel tevreden!

    Verbeterpunten: Kan ik niet bedenken.

  • 3.5

    Pluspunten: Snel geregeld.

    Verbeterpunten: Ik kan mij voorstellen dat het kredietrisico juist moet worden ingeschat maar het opsturen van een bankafschrift voor een hele maand vind ik een beetje teveel van het goede. Ik begrijp inmiddels dat ook andere kredietverstrekkers om soortgelijke gegevens vragen maar ik denk toch dat het uitsluitend moet gaan om de meest essentiële gegevens en niet om het gehele inkomsten en uitgavenpatroon van iemand over een hele maand.

  • 5.0

    Pluspunten: Klantvriendelijk goede service

    Verbeterpunten: Geen

  • 4.5

    Pluspunten: Klantvriendelijk. Afhandeling zeer goed.

  • 5.0

    Pluspunten: Vlotte online procedure, goede communicatie en goed meegedacht en geadviseerd over de mogelijkheden.